Fryzjer męski Warszawa zaprasza na strzyżenie!

W tym czasie odrodzenia domowej fryzury niektórzy ludzie bez wątpienia piszą epitafium dla metroseksualisty: heteroseksualnego mężczyzny, który uczestniczy w kulturze feminizowanej „pracy piękności” i nazywa ją „uwodzenie”. Jednak spojrzenie na to, jak przestrzenie zwykle zarezerwowane dla kobiet i gejów, takie jak salony fryzjerskie jak fryzjer męski Warszawa, mogą stać się rajem dla heteroseksualnych mężczyzn, może rzucić światło na sposób funkcjonowania płci w XXI wieku.

Aby zrozumieć, w jaki sposób mężczyźni mogą „oczyścić dzieło kosmetyczne z jego powiązania z estetyką feminizowaną”, wykorzystuje analizę klasową. Jej studium przypadku: podmiejski salon fryzjerski w południowej części Warszawy. Prace kosmetyczne i produkty kosmetyczne to sposoby na odróżnienie białej męskości klasy profesjonalnej od białej męskości klasy robotniczej. Barber, czyli fryzjer męski Warszawa, utożsamia tych mężczyzn z klasą zawodową: tymi, którzy mają do dyspozycji „estetykę zgodną z normami społecznymi”, która ceni sobie wygląd w burżuazyjnym miejscu pracy. Prace kosmetyczne i produkty kosmetyczne – w szczególności przekształcone w „produkty do pielęgnacji” i „produkty do pielęgnacji” – to sposoby na odróżnienie białej męskości z klasy profesjonalnej od białej męskości z klasy robotniczej z Warszawy.

Po drugiej wojnie światowej, wraz z rozwojem kultury korporacyjnej, dobry wygląd stał się niezbędny w świecie biznesu. Zatrudnienie „umysłowy” odnosi się w szczególności do ubioru (podobnie jak „niebieski kołnierzyk” i „różowy kołnierz”). Profesjonalni pracownicy potrzebują „umiejętności interpersonalnych, osobowości i wyglądu”, a nie talentu rolniczego / fabrycznego, aby iść do przodu, a tu z pomocą przychodzi im fryzjer męski Warszawa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

six − five =