Kursy kelnerskie dla pracownika!

Każdy program szkoleniowy powinien zaczynać się od początku dla nowego pracownika! Oznacza to, że powinien być szkolony, jak nosić talerze, jak szuflady, jak przewozić tace i podawać napoje i jedzenie! Jakie są wymagania dla jego pracy, wszystkie prace dodatkowe, które są zawarte w jego obowiązkach, a następnie termin wszystkich operacji! Kursy kelnerskie same w sobie nie prowadzą do lepszej obsługi i lepszej wydajności, jeśli nie są kontrolowane i nie mają konsekwencji! Każdy uczestnik szkolenia powinien podpisać program szkoleniowy, aby potwierdzić, że powiedziano mu wszystko, co powinien wiedzieć o swojej pracy, aby móc grać na najwyższym możliwym poziomie! Po tym powinien ponosić odpowiedzialność za nieprzestrzeganie jego treningu! Gdy nowy pracownik zauważy, że nie ma kary, jeśli wykona krótki odcinek i nie dokończy swojej pracy, albo nie wykonuje usługi zgodnie z Szkolenie, które otrzymał, zamieni się w leniwego i nieodpowiedzialnego człowieka, który złamie kulturę całego zespołu! Obowiązki i kara to dwa najważniejsze czynniki w tworzeniu dobrej kultury firmy I środowiska.
Program szkolenia powinien obejmować:
1. Wygląd i punktualność
SERWIS SPOŻYWCZY I KUCHNIA
Pozwól nowemu pracownikowi zabrać menu do domu i powiedz mu, że chcesz następnego dnia zadać mu wszystkie pytania, napisane na papierze, abyś mógł mu wszystko wyjaśnić!

2. Praca w oknie expo i rozpoznawanie produktów spożywczych.

3. Poznanie składników żywności, czasu przygotowania i właściwej obsługi potraw (jakie są przystawki, sosy towarzyszące daniu głównemu, jak nosić talerze, jak podawać talerze gościom, jak wprowadzić posiłki itp.) Zostanie to osiągnięte najlepiej, jeśli nowy pracownik pracuje jako biegacz i expo przez pierwsze kilka zmian w restauracji!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

4 × three =